Minőségi kör létrehozását kezdeményezte a Kanizsa Trend Kft.

A minőség kultúrájának elterjesztése és a minőségfejlesztési tapasztalatok cseréje érdekében minőségi kör létrehozását kezdeményezte termelő cégek, szolgáltatók és oktatási intézmények bekapcsolásával a Kanizsa Trend Kft. – közölte keddi nagykanizsai sajtótájékoztatóján a társaság ügyvezetője.

2010. 01. 12.

Miklós Zsolt a Kanizsai Minőségi Kör megalakulását követő tájékoztatón elmondta: a minőségbiztosítási rendszereket üzemeltető, valamint az elismert minőségi díjak megszerzésére vállalkozó szervezetek közötti tapasztalatcsere céljával jött létre a kezdeményezés. Ennek révén a termelő cégek vagy szolgáltatók egymástól \\”tanulhatnak\\”, oktatási intézmények bevonásával pedig a szakemberek utánpótlásképzésében tehetnek előremutató lépéseket. Három-négy éves távlatban egy bárki által hozzáférhető, minőségügyi tudásbázist is szeretnének létrehozni a résztvevők, amelyek között megtalálható az Aquaprofit Zrt., a Pannon Egyetem, valamint helyi közép- és általános iskolák, sőt a letenyei családsegítő központ és Tótszerdahely önkormányzata is. A minőségi kört a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület is támogatja, de bárki előtt nyitott a szerveződés. Miklós Zsolt úgy fogalmazott: tagjaik egymásnak nyújtanak segítséget abban, hogy a regionális, nemzeti vagy nemzetközi minőségi díjak pályázatain sikerrel szerepeljenek. A minőségi tanúsítványok marketing szempontból előnyökkel járnak, motiválja a dolgozókat is a további fejlődésre, de összességében versenyelőnyt is jelent mind a termelőcégek, mind a szolgáltatók, köztük az oktatási intézmények számára. A kezdeményező Kanizsa Trend Kft., mint Magyarországon piacvezető kárpitosbútor-gyártó az elmúlt években megszerezte a Regionális Minőségi Díjat, a három- és négycsillagos európai EFQM díjat, egyik ülőgarnitúrája pedig a Magyar Termék Nagydíjat. A dél-afrikai tulajdonú, nagykanizsai székhelyű társaság 2010-ben a Nemzeti Minőségi Díj megszerzésére pályázik – ismertette a cég ügyvezetője.